De E4 motor van Groschopp is een krachtige en compacte elektromotor die uitblinkt in toepassingen waar ruimte beperkt is, maar prestaties niet mogen inleveren. Deze motor is ontworpen voor langdurige industriële inzet in uiteenlopende sectoren.
Dankzij zijn stille werking, robuuste bouw en hoge efficiëntie is de E4 uitermate geschikt voor onder meer verpakkingsmachines, transportbanden en technische installaties. Hij levert betrouwbare prestaties onder continugebruik.
De E4 motor is leverbaar in verschillende spanningen, toerentallen en bouwvormen. Door zijn modulaire ontwerp is hij eenvoudig te integreren in bestaande systemen en goed te combineren met Groschopp reductoren.
Bekijk de brochure voor alle technische details, afmetingen en toepassingsmogelijkheden van de E4 motor.
Moerbei 6
3371 NZ Hardinxveld Giessendam
Privacy
Ruime kennis en brede ervaring resulteren in grote denkkracht. Dat, met een ijzersterk assortiment en een betrouwbaar partnernetwerk, leidt tot een complete aandrijfoplossing.
Welkom op de website van Groschopp! Wij verzamelen verschillende soorten gegevens op onze website om de website zo goed mogelijk te laten aansluiten uw wensen en eisen. Hieronder kunt bekijken welke onderdelen wij gebruiken, en kunt u deze optie eventueel uitschakelen.
Privacyverklaring | Sluitenreductoren motoren | EEPL 64 | EEPL 84 | N30 | N45 | N50 | N63 | N85 | VES30 | VES40 | ZKS30 | ZKS50 | X42N | X43N | X62N | X63N | X73N | X74N | 211N | 411N | AES70 | AES90 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ISKH 80-60 | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
ISLH 80-60 | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
ISWH 80-60 | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
ISKH 90-60 | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
ISKH 100-80 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
ISLH 100-80 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
ISWH 100-80 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
ISKH 120-100 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
ISLH 120-100 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
ISWH 120-100 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
ISKH 135-100 | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||||
ISLH 135-100 | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||
ISWH 135-100 | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||
63A | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||||
63B | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||||
71A | X | X | WEG | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
71B | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||||||||||
80A | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||
80B | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||
90S | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
90L | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
100LA | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||
ESK 48-60NR | X | X | X | X | ||||||||||||||||||
ESK 65-60NR | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||
ESK 80-80NR | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||||||||||
EM070 SH | X | X | X | X | ||||||||||||||||||
EM070 MH | X | X | X | X | ||||||||||||||||||
EM070 LH | X | X | X | X | ||||||||||||||||||
EM085 SH | X | X | ||||||||||||||||||||
EM085 MH | X | X | ||||||||||||||||||||
EM085 LH | X | X | ||||||||||||||||||||
EM100 SH | X | X | ||||||||||||||||||||
EM100 MH | X | X | ||||||||||||||||||||
EM100 LH | X | X | ||||||||||||||||||||
EM140 SH | X | |||||||||||||||||||||
EM140 MH | X | |||||||||||||||||||||
EM140 LH | X |
Type | Kenmerk | Bouwvorm recht haaks | Type as | Maximaal Koppel (Nm) | Overbrengins verhoudingen | Diameter uitgaande as (mm) |
---|---|---|---|---|---|---|
EEPL64-I | planetair | recht | vol/hol | 20 | 3 - 10 | 16 |
EEPL64-II | planetair | recht | vol/hol | 40 | 12 - 100 | 16 |
EEPL84-I | planetair | recht | vol/hol | 50 | 3 - 10 | 22 |
EEPL84-II | planetair | recht | vol/hol | 80 | 12 - 100 | 22 |
AES70-I | planetair | recht | Vol | 50 | 3 - 10 | 16 |
AES70-II | planetair | recht | vol | 50 | 15 - 100 | 16 |
AES90-I | planetair | recht | vol | 130 | 3 - 10 | 22 |
AES90-II | planetair | recht | vol | 130 | 15 - 100 | 22 |
211N | planetair | recht | vol | 20 | 1,57 – 10,86 | 14 |
411N | planetair | recht | vol | 38 | 1,57 – 10,86 | 19 |
VES30 | 1-traps | haaks | hol | 10 | 5 – 75 | 15 |
N30 | 1-traps | haaks | hol | 21 | 5 – 100 | 14 |
ZKS30 | 2-traps | haaks | hol | 30 | 20,7 – 690 | 20 |
VES40 | 2-traps | haaks | hol | 40 | 6,75 – 80 | 20 |
N45 | 2-traps | haaks | hol | 41 | 7 – 100 | 18 |
ZKS50 | 2-traps | haaks | hol | 50 | 30 – 600 | - |
N50 | 2-traps | haaks | hol | 72 | 7 – 100 | 25 |
N63 | 2-traps | haaks | hol | 147 | 7 – 94 | 25 |
N85 | 2-traps | haaks | hol | 347 | 7 – 96 | 35 |
X42N | kegelwiel | haaks | vol/hol | 130 | 7,29 – 77,36 | 25 |
X43N | kegelwiel | haaks | vol/hol | 136 | 50,35 – 323,37 | 25 |
X62N | kegelwiel | haaks | vol/hol | 410 | 6,03 – 74,81 | 35 |
X63N | kegelwiel | haaks | vol/hol | 410 | 56,76 – 589,85 | 35 |
X73N | kegelwiel | haaks | vol/hol | 675 | 7,94 – 86,09 | 35 / 40 |
X74N | kegelwiel | haaks | vol/hol | 675 | 74,79 – 678,79 | 35 / 40 |
Type | Spanning (V) | Nominaal toerental (rpm) | Nominaal koppel (Nm) | Houd koppel (Nm) | Piek koppel (Nm) | Nominale stroom (A) | Houd stroom (A) | Piek stroom (A) | Vermogen (kW) | Gewicht (kg) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ESK 48-60NR | 325 (Δ) / 560 (Y) | 3000 | 0.38 | 0.4 | 0.12 | 1.6 | ||||
ESK 65-60NR | 325 (Δ) / 560 (Y) | 3000 | 1.11 | 1.16 | 0.35 | 3.9 | ||||
ESK 80-80NR | 325 (Δ) / 560 (Y) | 3000 | 1.85 | 1.92 | 0.58 | 6.3 | ||||
EM070 SH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 3000 | 0.7 | 0.85 | 6 | 0.47 | 0.65 | 5.5 | 0.22 | 3 |
EM070 MH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 3000 | 1 | 1.4 | 11 | 0.85 | 1 | 9.6 | 0.31 | 3.7 |
EM070 LH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 3000 | 1.35 | 1.85 | 17 | 1.23 | 1.25 | 13 | 0.42 | 4.4 |
EM085 SH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 3000 | 1.3 | 1.6 | 9 | 1.12 | 7.5 | 7.5 | 0.41 | 4.8 |
EM085 MH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 2500 | 1.9 | 2.6 | 19 | 2.01 | 12 | 12 | 0.5 | 5.9 |
EM085 LH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 2500 | 2.75 | 3.45 | 29 | 2.9 | 16 | 16 | 0.72 | 7.1 |
EM100 SH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 2500 | 2.7 | 3.1 | 17 | 2.32 | 12 | 12 | 0.71 | 6.5 |
EM100 MH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 2000 | 3.7 | 4.8 | 35 | 4.15 | 18 | 18 | 0.78 | 8.3 |
EM100 LH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 2000 | 4.3 | 6.4 | 53 | 5.98 | 27 | 27 | 0.9 | 10.1 |
EM140 SH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 1500 | 6.2 | 7.8 | 37 | 11.4 | 14 | 14 | 0.97 | 5 |
EM140 MH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 1500 | 8.9 | 13.1 | 74 | 20.4 | 27 | 27 | 1.4 | 29.3 |
EM140 LH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 1500 | 8 | 16.7 | 111 | 29.3 | 39 | 39 | 1.26 | 23.2 |
vermogen [W] | toerental [rpm] | koppel [Ncm] | stroom [A] |
|
---|---|---|---|---|
ISKH 80-60 | 65 | 1300 * | 48 | 0.32 |
ISLH 80-60 | 150 | 1300 * | ||
ISWH 80-60 | 260 | 1300 * | 195 | 1.4 |
ISKH 90-60 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISKH 100-80 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISLH 100-80 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISWH 100-80 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISKH 120-100 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISLH 120-100 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISWH 120-100 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISKH 135-100 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISLH 135-100 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISWH 135-100 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
63A | 120 | 1440 | 0.8 | 0.57 |
63B | 180 | 1440 | 1.19 | 0.62 |
71A | 250 | 1440 | 1.66 | 0.64 |
71B | 370 | 1440 | 2.45 | 0.64 |
80A | 550 | 1460 | 3.6 | 0.67 |
80B | 750 | 1460 | 4.91 | 0.67 |
90S | 1100 | 1460 | 7.2 | 0.7 |
90L | 1500 | 1460 | 9.81 | 0.7 |
100LA | 2200 | 1440 | 14.6 | 0.79 |