Groschopp biedt geavanceerde oppervlaktebehandeling voor elektromotoren en reductoren, speciaal voor toepassingen waar extra bescherming tegen corrosie, vocht, chemie of slijtage vereist is. Ideaal voor gebruik in veeleisende industriële omgevingen.
Of het nu gaat om natte productieomgevingen, buitenopstellingen of de voedingsmiddelenindustrie — met een geschikte oppervlaktebehandeling verlengt u de levensduur van uw aandrijving aanzienlijk. Denk aan coatings, lakken, RVS-opties of speciale behandelingen zoals vernikkeling.
Afhankelijk van de toepassing adviseert Groschopp een passende beschermlaag, afgestemd op factoren als reinigbaarheid, chemische belasting en temperatuur. Onze behandelingen voldoen aan industriële normen en hygiëne-eisen.
Meer weten over de beschikbare behandelingen en hun toepassingen? Download de brochure en ontdek hoe Groschopp uw motor of reductor beschermt tegen invloeden van buitenaf.
Moerbei 6
3371 NZ Hardinxveld Giessendam
Privacy
Ruime kennis en brede ervaring resulteren in grote denkkracht. Dat, met een ijzersterk assortiment en een betrouwbaar partnernetwerk, leidt tot een complete aandrijfoplossing.
Welkom op de website van Groschopp! Wij verzamelen verschillende soorten gegevens op onze website om de website zo goed mogelijk te laten aansluiten uw wensen en eisen. Hieronder kunt bekijken welke onderdelen wij gebruiken, en kunt u deze optie eventueel uitschakelen.
Privacyverklaring | Sluitenreductoren motoren | EEPL 64 | EEPL 84 | N30 | N45 | N50 | N63 | N85 | VES30 | VES40 | ZKS30 | ZKS50 | X42N | X43N | X62N | X63N | X73N | X74N | 211N | 411N | AES70 | AES90 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ISKH 80-60 | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
ISLH 80-60 | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
ISWH 80-60 | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
ISKH 90-60 | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
ISKH 100-80 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
ISLH 100-80 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
ISWH 100-80 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
ISKH 120-100 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
ISLH 120-100 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
ISWH 120-100 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
ISKH 135-100 | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||||
ISLH 135-100 | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||
ISWH 135-100 | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||
63A | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||||
63B | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||||
71A | X | X | WEG | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
71B | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||||||||||
80A | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||
80B | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||
90S | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
90L | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
100LA | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||
ESK 48-60NR | X | X | X | X | ||||||||||||||||||
ESK 65-60NR | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||
ESK 80-80NR | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||||||||||
EM070 SH | X | X | X | X | ||||||||||||||||||
EM070 MH | X | X | X | X | ||||||||||||||||||
EM070 LH | X | X | X | X | ||||||||||||||||||
EM085 SH | X | X | ||||||||||||||||||||
EM085 MH | X | X | ||||||||||||||||||||
EM085 LH | X | X | ||||||||||||||||||||
EM100 SH | X | X | ||||||||||||||||||||
EM100 MH | X | X | ||||||||||||||||||||
EM100 LH | X | X | ||||||||||||||||||||
EM140 SH | X | |||||||||||||||||||||
EM140 MH | X | |||||||||||||||||||||
EM140 LH | X |
Type | Kenmerk | Bouwvorm recht haaks | Type as | Maximaal Koppel (Nm) | Overbrengins verhoudingen | Diameter uitgaande as (mm) |
---|---|---|---|---|---|---|
EEPL64-I | planetair | recht | vol/hol | 20 | 3 - 10 | 16 |
EEPL64-II | planetair | recht | vol/hol | 40 | 12 - 100 | 16 |
EEPL84-I | planetair | recht | vol/hol | 50 | 3 - 10 | 22 |
EEPL84-II | planetair | recht | vol/hol | 80 | 12 - 100 | 22 |
AES70-I | planetair | recht | Vol | 50 | 3 - 10 | 16 |
AES70-II | planetair | recht | vol | 50 | 15 - 100 | 16 |
AES90-I | planetair | recht | vol | 130 | 3 - 10 | 22 |
AES90-II | planetair | recht | vol | 130 | 15 - 100 | 22 |
211N | planetair | recht | vol | 20 | 1,57 – 10,86 | 14 |
411N | planetair | recht | vol | 38 | 1,57 – 10,86 | 19 |
VES30 | 1-traps | haaks | hol | 10 | 5 – 75 | 15 |
N30 | 1-traps | haaks | hol | 21 | 5 – 100 | 14 |
ZKS30 | 2-traps | haaks | hol | 30 | 20,7 – 690 | 20 |
VES40 | 2-traps | haaks | hol | 40 | 6,75 – 80 | 20 |
N45 | 2-traps | haaks | hol | 41 | 7 – 100 | 18 |
ZKS50 | 2-traps | haaks | hol | 50 | 30 – 600 | - |
N50 | 2-traps | haaks | hol | 72 | 7 – 100 | 25 |
N63 | 2-traps | haaks | hol | 147 | 7 – 94 | 25 |
N85 | 2-traps | haaks | hol | 347 | 7 – 96 | 35 |
X42N | kegelwiel | haaks | vol/hol | 130 | 7,29 – 77,36 | 25 |
X43N | kegelwiel | haaks | vol/hol | 136 | 50,35 – 323,37 | 25 |
X62N | kegelwiel | haaks | vol/hol | 410 | 6,03 – 74,81 | 35 |
X63N | kegelwiel | haaks | vol/hol | 410 | 56,76 – 589,85 | 35 |
X73N | kegelwiel | haaks | vol/hol | 675 | 7,94 – 86,09 | 35 / 40 |
X74N | kegelwiel | haaks | vol/hol | 675 | 74,79 – 678,79 | 35 / 40 |
Type | Spanning (V) | Nominaal toerental (rpm) | Nominaal koppel (Nm) | Houd koppel (Nm) | Piek koppel (Nm) | Nominale stroom (A) | Houd stroom (A) | Piek stroom (A) | Vermogen (kW) | Gewicht (kg) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ESK 48-60NR | 325 (Δ) / 560 (Y) | 3000 | 0.38 | 0.4 | 0.12 | 1.6 | ||||
ESK 65-60NR | 325 (Δ) / 560 (Y) | 3000 | 1.11 | 1.16 | 0.35 | 3.9 | ||||
ESK 80-80NR | 325 (Δ) / 560 (Y) | 3000 | 1.85 | 1.92 | 0.58 | 6.3 | ||||
EM070 SH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 3000 | 0.7 | 0.85 | 6 | 0.47 | 0.65 | 5.5 | 0.22 | 3 |
EM070 MH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 3000 | 1 | 1.4 | 11 | 0.85 | 1 | 9.6 | 0.31 | 3.7 |
EM070 LH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 3000 | 1.35 | 1.85 | 17 | 1.23 | 1.25 | 13 | 0.42 | 4.4 |
EM085 SH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 3000 | 1.3 | 1.6 | 9 | 1.12 | 7.5 | 7.5 | 0.41 | 4.8 |
EM085 MH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 2500 | 1.9 | 2.6 | 19 | 2.01 | 12 | 12 | 0.5 | 5.9 |
EM085 LH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 2500 | 2.75 | 3.45 | 29 | 2.9 | 16 | 16 | 0.72 | 7.1 |
EM100 SH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 2500 | 2.7 | 3.1 | 17 | 2.32 | 12 | 12 | 0.71 | 6.5 |
EM100 MH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 2000 | 3.7 | 4.8 | 35 | 4.15 | 18 | 18 | 0.78 | 8.3 |
EM100 LH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 2000 | 4.3 | 6.4 | 53 | 5.98 | 27 | 27 | 0.9 | 10.1 |
EM140 SH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 1500 | 6.2 | 7.8 | 37 | 11.4 | 14 | 14 | 0.97 | 5 |
EM140 MH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 1500 | 8.9 | 13.1 | 74 | 20.4 | 27 | 27 | 1.4 | 29.3 |
EM140 LH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 1500 | 8 | 16.7 | 111 | 29.3 | 39 | 39 | 1.26 | 23.2 |
vermogen [W] | toerental [rpm] | koppel [Ncm] | stroom [A] |
|
---|---|---|---|---|
ISKH 80-60 | 65 | 1300 * | 48 | 0.32 |
ISLH 80-60 | 150 | 1300 * | ||
ISWH 80-60 | 260 | 1300 * | 195 | 1.4 |
ISKH 90-60 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISKH 100-80 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISLH 100-80 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISWH 100-80 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISKH 120-100 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISLH 120-100 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISWH 120-100 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISKH 135-100 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISLH 135-100 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISWH 135-100 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
63A | 120 | 1440 | 0.8 | 0.57 |
63B | 180 | 1440 | 1.19 | 0.62 |
71A | 250 | 1440 | 1.66 | 0.64 |
71B | 370 | 1440 | 2.45 | 0.64 |
80A | 550 | 1460 | 3.6 | 0.67 |
80B | 750 | 1460 | 4.91 | 0.67 |
90S | 1100 | 1460 | 7.2 | 0.7 |
90L | 1500 | 1460 | 9.81 | 0.7 |
100LA | 2200 | 1440 | 14.6 | 0.79 |