De VE31 GRH en GLH motorreductoren van Groschopp zijn hoogwaardige aandrijvingen die compactheid combineren met hoge koppelwaarden. Ze zijn ideaal voor toepassingen waar beperkte ruimte, betrouwbare prestaties en lange levensduur essentieel zijn.
Deze motorreductoren zijn ontworpen voor continugebruik in industriële omgevingen, zoals transporttechniek, verpakkingslijnen, machinebouw en meer. Ze bieden een efficiënte en stille werking, zelfs onder zware belasting.
Zowel de GRH- als GLH-uitvoering is leverbaar in verschillende overbrengingen, bouwvormen en spanningen. Dankzij de modulaire opbouw kunnen ze eenvoudig worden aangepast aan uw toepassing — van standaard tot volledig klantspecifiek.
In de brochure vindt u alle technische gegevens zoals koppelwaarden, toerentallen, afmetingen en montageopties. Download nu en ontdek wat de VE31 GRH en GLH voor uw installatie kunnen betekenen.
Moerbei 6
3371 NZ Hardinxveld Giessendam
Privacy
Ruime kennis en brede ervaring resulteren in grote denkkracht. Dat, met een ijzersterk assortiment en een betrouwbaar partnernetwerk, leidt tot een complete aandrijfoplossing.
Welkom op de website van Groschopp! Wij verzamelen verschillende soorten gegevens op onze website om de website zo goed mogelijk te laten aansluiten uw wensen en eisen. Hieronder kunt bekijken welke onderdelen wij gebruiken, en kunt u deze optie eventueel uitschakelen.
Privacyverklaring | Sluitenreductoren motoren | EEPL 64 | EEPL 84 | N30 | N45 | N50 | N63 | N85 | VES30 | VES40 | ZKS30 | ZKS50 | X42N | X43N | X62N | X63N | X73N | X74N | 211N | 411N | AES70 | AES90 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ISKH 80-60 | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
ISLH 80-60 | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
ISWH 80-60 | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
ISKH 90-60 | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
ISKH 100-80 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
ISLH 100-80 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
ISWH 100-80 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
ISKH 120-100 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
ISLH 120-100 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
ISWH 120-100 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
ISKH 135-100 | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||||
ISLH 135-100 | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||
ISWH 135-100 | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||
63A | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||||
63B | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||||
71A | X | X | WEG | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
71B | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||||||||||
80A | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||
80B | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||
90S | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
90L | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
100LA | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||
ESK 48-60NR | X | X | X | X | ||||||||||||||||||
ESK 65-60NR | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||
ESK 80-80NR | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||||||||||
EM070 SH | X | X | X | X | ||||||||||||||||||
EM070 MH | X | X | X | X | ||||||||||||||||||
EM070 LH | X | X | X | X | ||||||||||||||||||
EM085 SH | X | X | ||||||||||||||||||||
EM085 MH | X | X | ||||||||||||||||||||
EM085 LH | X | X | ||||||||||||||||||||
EM100 SH | X | X | ||||||||||||||||||||
EM100 MH | X | X | ||||||||||||||||||||
EM100 LH | X | X | ||||||||||||||||||||
EM140 SH | X | |||||||||||||||||||||
EM140 MH | X | |||||||||||||||||||||
EM140 LH | X |
Type | Kenmerk | Bouwvorm recht haaks | Type as | Maximaal Koppel (Nm) | Overbrengins verhoudingen | Diameter uitgaande as (mm) |
---|---|---|---|---|---|---|
EEPL64-I | planetair | recht | vol/hol | 20 | 3 - 10 | 16 |
EEPL64-II | planetair | recht | vol/hol | 40 | 12 - 100 | 16 |
EEPL84-I | planetair | recht | vol/hol | 50 | 3 - 10 | 22 |
EEPL84-II | planetair | recht | vol/hol | 80 | 12 - 100 | 22 |
AES70-I | planetair | recht | Vol | 50 | 3 - 10 | 16 |
AES70-II | planetair | recht | vol | 50 | 15 - 100 | 16 |
AES90-I | planetair | recht | vol | 130 | 3 - 10 | 22 |
AES90-II | planetair | recht | vol | 130 | 15 - 100 | 22 |
211N | planetair | recht | vol | 20 | 1,57 – 10,86 | 14 |
411N | planetair | recht | vol | 38 | 1,57 – 10,86 | 19 |
VES30 | 1-traps | haaks | hol | 10 | 5 – 75 | 15 |
N30 | 1-traps | haaks | hol | 21 | 5 – 100 | 14 |
ZKS30 | 2-traps | haaks | hol | 30 | 20,7 – 690 | 20 |
VES40 | 2-traps | haaks | hol | 40 | 6,75 – 80 | 20 |
N45 | 2-traps | haaks | hol | 41 | 7 – 100 | 18 |
ZKS50 | 2-traps | haaks | hol | 50 | 30 – 600 | - |
N50 | 2-traps | haaks | hol | 72 | 7 – 100 | 25 |
N63 | 2-traps | haaks | hol | 147 | 7 – 94 | 25 |
N85 | 2-traps | haaks | hol | 347 | 7 – 96 | 35 |
X42N | kegelwiel | haaks | vol/hol | 130 | 7,29 – 77,36 | 25 |
X43N | kegelwiel | haaks | vol/hol | 136 | 50,35 – 323,37 | 25 |
X62N | kegelwiel | haaks | vol/hol | 410 | 6,03 – 74,81 | 35 |
X63N | kegelwiel | haaks | vol/hol | 410 | 56,76 – 589,85 | 35 |
X73N | kegelwiel | haaks | vol/hol | 675 | 7,94 – 86,09 | 35 / 40 |
X74N | kegelwiel | haaks | vol/hol | 675 | 74,79 – 678,79 | 35 / 40 |
Type | Spanning (V) | Nominaal toerental (rpm) | Nominaal koppel (Nm) | Houd koppel (Nm) | Piek koppel (Nm) | Nominale stroom (A) | Houd stroom (A) | Piek stroom (A) | Vermogen (kW) | Gewicht (kg) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ESK 48-60NR | 325 (Δ) / 560 (Y) | 3000 | 0.38 | 0.4 | 0.12 | 1.6 | ||||
ESK 65-60NR | 325 (Δ) / 560 (Y) | 3000 | 1.11 | 1.16 | 0.35 | 3.9 | ||||
ESK 80-80NR | 325 (Δ) / 560 (Y) | 3000 | 1.85 | 1.92 | 0.58 | 6.3 | ||||
EM070 SH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 3000 | 0.7 | 0.85 | 6 | 0.47 | 0.65 | 5.5 | 0.22 | 3 |
EM070 MH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 3000 | 1 | 1.4 | 11 | 0.85 | 1 | 9.6 | 0.31 | 3.7 |
EM070 LH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 3000 | 1.35 | 1.85 | 17 | 1.23 | 1.25 | 13 | 0.42 | 4.4 |
EM085 SH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 3000 | 1.3 | 1.6 | 9 | 1.12 | 7.5 | 7.5 | 0.41 | 4.8 |
EM085 MH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 2500 | 1.9 | 2.6 | 19 | 2.01 | 12 | 12 | 0.5 | 5.9 |
EM085 LH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 2500 | 2.75 | 3.45 | 29 | 2.9 | 16 | 16 | 0.72 | 7.1 |
EM100 SH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 2500 | 2.7 | 3.1 | 17 | 2.32 | 12 | 12 | 0.71 | 6.5 |
EM100 MH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 2000 | 3.7 | 4.8 | 35 | 4.15 | 18 | 18 | 0.78 | 8.3 |
EM100 LH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 2000 | 4.3 | 6.4 | 53 | 5.98 | 27 | 27 | 0.9 | 10.1 |
EM140 SH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 1500 | 6.2 | 7.8 | 37 | 11.4 | 14 | 14 | 0.97 | 5 |
EM140 MH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 1500 | 8.9 | 13.1 | 74 | 20.4 | 27 | 27 | 1.4 | 29.3 |
EM140 LH | 325 (Δ) / 560 (Y) | 1500 | 8 | 16.7 | 111 | 29.3 | 39 | 39 | 1.26 | 23.2 |
vermogen [W] | toerental [rpm] | koppel [Ncm] | stroom [A] |
|
---|---|---|---|---|
ISKH 80-60 | 65 | 1300 * | 48 | 0.32 |
ISLH 80-60 | 150 | 1300 * | ||
ISWH 80-60 | 260 | 1300 * | 195 | 1.4 |
ISKH 90-60 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISKH 100-80 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISLH 100-80 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISWH 100-80 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISKH 120-100 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISLH 120-100 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISWH 120-100 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISKH 135-100 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISLH 135-100 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
ISWH 135-100 | i n o n t w i k k e l i n g | |||
63A | 120 | 1440 | 0.8 | 0.57 |
63B | 180 | 1440 | 1.19 | 0.62 |
71A | 250 | 1440 | 1.66 | 0.64 |
71B | 370 | 1440 | 2.45 | 0.64 |
80A | 550 | 1460 | 3.6 | 0.67 |
80B | 750 | 1460 | 4.91 | 0.67 |
90S | 1100 | 1460 | 7.2 | 0.7 |
90L | 1500 | 1460 | 9.81 | 0.7 |
100LA | 2200 | 1440 | 14.6 | 0.79 |